Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις
Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής
Content Marketing Awards 2023
ΒΒDO και Κωτσόβολος, οι κορυφαίοι της χρονιάς
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 3 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, στο Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ», η τελετή απονομής των Content Marketing Awards 2023, των βραβείων που διοργάνωσε η BOUSSIAS events, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές του content marketing.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
– η ΒΒDO τον τίτλο Content Agency of the Year
– η Kωτσόβολος τον τίτλο Content Brand of the Year
Αντίστοιχα, τα Platinum βραβεία απέσπασαν:
– Στην ενότητα «Best per Industry», η Marketing Greece για την υποψηφιότητα «Epirus | Echoes of Eternity»
– Στην ενότητα «Best in Strategy», η SYCO BRANDING AGENCY για την υποψηφιότητα «Generali. Uniquely Awesome & Awesomely unique!»
– Στην ενότητα «Best in Distribution», η Κωτσόβολος για την υποψηφιότητα «ΜΠΛΑΚ ΦΡΑΪΝΤΕΪ»
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 25 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Βασίλη Σταθόπουλου, Director of Strategy & Content, Ad World.
Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards δήλωσε σχετικά:
«Ξεκινήσαμε με ένα μεγάλο στοίχημα φέτος. Πώς να αναδείξουμε τις καλύτερες πρακτικές Content Marketing στην ελληνική αγορά.
Είμαστε μια χώρα με απίστευτο ταλέντο, και αυτό φάνηκε από τις υποψηφιότητες που κληθήκαμε να αξιολογήσουμε, οι οποίες ξεπέρασαν τις προσδοκίες σε δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα για τα brands.
Ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά να βρίσκομαι στη θέση του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards.
To Content Marketing έχει δύναμη, κάνει τα brands μας να έρχονται στη ζωή. Ξεκινά τη συζήτηση με το κοινό, δημιουργεί σχέσεις, και μας βοηθά να ξεχωρίσουμε από το “θόρυβο”.
Μέσα από τα Content Marketing Awards, εκπέμψαμε για άλλη μια φορά τη σημαντικότητα αυτού του μηνύματος, και της αξίας του Content Marketing για τις επιχειρήσεις».
Χορηγός των βραβείων ήταν η Knowcrunch.
Content Marketing Awards 2022
Socialab και Durex, οι κορυφαίοι της χρονιάς
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου στο Radisson Blu Park Hotel, η τελετή απονομής των Content Marketing Awards 2022, των βραβείων που διοργάνωσε το Marketing Week και η BOUSSIAS, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές του content marketing.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
– η Socialab τον τίτλο Content Agency of the Year
– η Durex τον τίτλο Content Brand of the Year
Αντίστοιχα, τα Platinum βραβεία απέσπασε και για τις τρεις ενότητες, «Best per Industry», «Best in Strategy» και «Best in Distribution», η Reckitt Benckiser για την υποψηφιότητά της, «Durex. More than a brand».
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 21 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Κώστα Σύρμου, Global Marketing Director, The LEGO Group.
Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards δήλωσε σχετικά:
«Ήταν μεγάλη τιμή και χαρά να βρίσκομαι στη θέση του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards για δεύτερη χρονιά στη σειρά. Φέτος, οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν τις προσδοκίες, τόσο σε ποιότητα δουλειάς όσο και αριθμητικά, επιδεικνύοντας στρατηγικό σχεδιασμό, δημιουργικότητα και αυθεντικότητα. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπεις πώς οι εταιρείες χρησιμοποιούν το Content Marketing για να επικοινωνούν, να αλληλοεπιδρούν, να επιμορφώνουν και να ψυχαγωγούν το κοινό και πραγματικά πιστεύω πως τα βραβεία Content Marketing Awards συνεισφέρουν στη διάδοση της σημαντικότητας του content marketing για τους οργανισμούς».
Content Marketing Awards 2021
Where Marketing
turns into Pure Gold
Socialab & Durex οι κορυφαίοι της χρονιάς
Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Content Marketing Awards 2021, των επιχειρηματικών βραβείων που λάνσαραν και διοργάνωσαν το Marketing Week και η BOUSSIAS, με στόχο να αναδείξουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες Content Marketing της χρονιάς.
Με την ύψιστη διάκριση, τιμήθηκαν οι παρακάτω εταιρείες:
– H Socialab ως “Content Agency of the Year”
– Το Durex ως “Content Brand of the Year”
Συνολικά βραβεύτηκαν 35 agencies και brands, με τα 3 Platinum Awards να καταλήγουν στους εξής διαγωνιζόμενους:
– Socialab & Durex στις ενότητες “Best per Industry” και “Best in Distribution”.
– The Magic Bus, Adidas & Cosmos Sport στην ενότητα “Best in Strategy”.
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 19 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Κώστα Σύρμου, Global Marketing Director της The Lego Group.
Όπως δήλωσε ο Jury President των Content Marketing Awards, «aν και ήταν η πρώτη χρονιά διεξαγωγής, η συμμετοχή ήταν άκρως ικανοποιητική και δημιούργησε ένα benchmark ώστε να συμβάλουμε στην εξέλιξη του Content Marketing στην Ελλάδα. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές για τις εξαιρετικές δουλειές που κατατέθηκαν και εύχομαι όλοι οι συμμετέχοντες να συνεχίσουν τις προσπάθειες στο Content Marketing, ώστε να καθιερωθεί αυτό στη συνείδηση των εταιρειών ως ένα πολύτιμο εργαλείο με πολλαπλά οφέλη».
Οι δηλώσεις των Μεγάλων Νικητών
Γιάννης Αρμπής, CEO, Socialab
«Σε μια ομολογουμένως ιδιόρρυθμη χρονιά, καταφέραμε να συνδυάσουμε τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα αλλά και τα γρήγορα αντανακλαστικά που επιβάλλει το digital περιβάλλον. Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι μας στήριξαν στην ψηφοφορία των βραβείων, αλλά πάνω από όλα ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύθηκαν και συνεχίζουν να μας εμπιστεύονται. Τέλος, θα ήθελα προσωπικά να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Socialab που για ακόμα μια φορά έδωσε το 100% των δυνάμεών της».
Κατερίνα Τζίνου, Brand Manager Durex, Scholl & Veet, Reckitt Healthcare
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη διάκριση της Durex στα Content Marketing Awards. H Durex, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο των προφυλακτικών με πάνω από 90 χρόνια εμπειρίας έχει δημιουργήσει μία ευρεία γκάμα προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να χαρίσουν μοναδικές εμπειρίες για ασφαλές και απολαυστικό sex.
Η συνεργασία της Durex με τη Socialab, βασισμένη στην γρήγορη και στοχευμένη ανταπόκριση στην επικαιρότητα, δημιούργησε προωθητικό υλικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο είναι πλήρως εναρμονισμένο με τον σκοπό του brand. Η Durex, ως ηγέτης της κατηγορίας στο χώρο των προφυλακτικών, θα συνεχίσει να καινοτομεί παρέχοντας προϊόντα για ασφαλείς και μοναδικές σεξουαλικές εμπειρίες για όλους!».
Γιώργος Παπαζαφειρόπουλος, Managing Partner, The Magic Bus
«Μέσα από τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, ανακαλύπτουμε νέες ευκαιρίες. Αυτό μας δίδαξε το 2020. Η έλευση της πανδημίας άλλαξε την καθημερινότητά μας, αναβάλλοντας projects λίγο πριν το λανσάρισμά τους. Μας προκάλεσε όμως να βρούμε λύσεις και να καινοτομήσουμε, πάντα σε συνεργασία με την ομάδα της adidas που μας εμπιστεύτηκε και μας ανέθεσε τη μεταφορά των projects της στο digital περιβάλλον. Highlight της “Magic Bus” χρονιάς ήταν το adidas x Cosmos Sport | Training Squad project, το οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό την καινοτόμα τεχνολογία του live video shopping, αλλά και το πρόγραμμα “Ready For Virtual Athens Marathon 2020”, που προετοίμασε το μεγαλύτερο running community, τους adidas Runners Athens, για τον Virtual Μαραθώνιο της Αθήνας».