Κριτική Επιτροπή
Τις υποψηφιότητες στα Content Marketing Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ
Bill Stathopoulos
Jury President Content Marketing Awards 2024
Co-founder & CEO, SalesCaptain
Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής
Νίκος Ασβεστάς
Managing Director, FLIPNEWMEDIA
Χριστίνα Βακαλοπούλου
Digital Copywriter, The Newtons
Τάσος Βελιάδης
Chief Strategist, Socialab
Τάνια Γιακουμάκη
Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead
Δανάη Δάσκα
Creative Director, Leoussis_a.
Αλέξανδρος Ι. Δελλασούδας
Marketing Director,
Rolco ΒΙΑΝΙΛ Α.Ε.
Χλόη Θεοδωρακοπούλου
Communications & Creative Manager, Kotsovolos
Γιώργος Καλαντζής
Creative & Managing Director,
rewize agency
Θανάσης Καμέας
CEO & Founder, Plushost
Δημήτρης Κανέλλης
Creative Technologist, Imperius
Σία Καρέτα
Group Account Director,
4 Wise Monkeys
Διονύσης Κατσίμπας
Digital Marketing Director, Sleed
Νάνσυ Κωστακοπούλου
Account Director, Coconut Athens
Άρτεμις Λαμπρινίδη
Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
Γρηγόρης Μπάτης
Content & Product Director,
Liquid Media
Μίνα Μπιράκου
Content Director, 24Media
Στέλιος Νικολακάκης
Business Unit Director, Advengers
Πέτρος Ντόκος
Executive Creative Director, Reach
Νίκος Ξυδάς
Founder, Humble
Κωνσταντίνος Παζιούρος
Group Director, Digitas, Publicis Groupe
Ανδρέας Παναγάκης
Creative Director, SolidHavas
Βάλια Παπασπύρου
Director Global Demand Center, Unit4
Χρυσάνθη Παπασταφίδα
Creative Director, DOPE
Nίκος Παρχαρίδης
CEO, Vitamin
Σάντυ Πάσχου
Business Director,
Mindshare Worldwide
Ευθύμιος Σαββάκης
Co-Founder & CEO QUENVO
Κατερίνα Σπηλιοπούλου
Social Media Strategist, BBDO
Δήμος Σταθάτος
Chief Content Officer, Digital Minds
Πίμη Φασούλα
Communications and Marketing Director, ALPHA TV
Γιάννης Φούντης
Head of Growth, Real Natures Food and Amaze S.A
Μαρία Χατζόγλου
Head of Content, DDB Athens
Έλενα Χουλιάρα
Managing Director, The Kompany
Tips Κριτικής Επιτροπής Content Marketing Awards 2024
“Οι περισσότερες συμμετοχές δίνουν έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι. Μην παραλείψετε να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα που έφερε η καμπάνια σας, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα metrics. Δείξτε μας πώς το content σας άγγιξε το κοινό σας και ενέπνευσε την αλλαγή.”
Bill Stathopoulos, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Co-founder & CEO, SalesCaptain
Bill Stathopoulos, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Co-founder & CEO, SalesCaptain
“Θέλω να δω δουλειές που κατάφεραν να αγγίξουν την κοινωνία και τον καταναλωτή και όχι απλά να κερδίσουν likes, αλλά να μοιραστούν και να σχολιαστούν από τον κόσμο.”
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
“Κάθε συμμετοχή είναι η “ιστορία” σας, αφηγηθείτε την όσο πιο απλά και στοχευμένα γίνεται, χωρίς επαναλήψεις. Δημιουργήστε ένα storytelling για το πώς συνδέσατε strategic insights με τη δημιουργική σας ιδέα και φέρατε τα επιθυμητά αποτελέσματα.”
Σία Καρέτα, Group Account Director, 4 Wise Monkeys
Σία Καρέτα, Group Account Director, 4 Wise Monkeys
“Περιεχόμενο με στρατηγική προσέγγιση. Περιεχόμενο aligned με το brand, relevant με το περιβάλλον, την εποχή και με ουσιαστική αξία για τον χρήστη. Κυρίως αναζητώ περιεχόμενο που έρχεται να απαντήσει σε μία πραγματική ανάγκη του κόσμου από την ενημέρωση και την εκπαίδευση μέχρι την ψυχαγωγία και την έμπνευση.”
Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
“Θα ήθελα να είναι ευδιάκριτο με απλά λόγια το γιατί έκαναν αυτό που έκαναν.Χωρίς εφυολογήματα, δύσκολες “μαρκετινιστικες” λέξεις και μπερδεμένες έννοιες. Ένα καθαρό γιατί.”
Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director, Advengers
Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director, Advengers
“Δημιουργικότητα, έξυπνη χρήση social environment και data-driven thinking. Η απόλυτη συμμετοχή θα πρέπει να τα συνδυάζει όλα.”
Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director, DOPE
Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director, DOPE
“Περιμένω να δω entries με real life examples για το πώς ξεπεράστηκαν διάφορες προκλήσεις όταν δουλευόταν η καμπάνια, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και πώς κατάφεραν πιο συγκεκριμένα και με ακρίβεια να φτάσουν στο content campaign που καταθέτουν για το βραβείο και τα αποτελέσματα που έφερε αυτή η καμπάνια.”
Σάντυ Πάσχου, Business Director, Mindshare Worldwide
Σάντυ Πάσχου, Business Director, Mindshare Worldwide