Κρατήστε με ενήμερο για τα Content Marketing Awards 2025

Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Content Marketing Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Bill Stathopoulos

Jury President Content Marketing Awards 2024
Co-founder & CEO, SalesCaptain

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

Νίκος Ασβεστάς

Managing Director, FLIPNEWMEDIA

Χριστίνα Βακαλοπούλου

Digital Copywriter, The Newtons

Τάσος Βελιάδης

Chief Strategist, Socialab

Τάνια Γιακουμάκη

Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead

Δανάη Δάσκα

Creative Director, Leoussis_a.

Αλέξανδρος Ι. Δελλασούδας

Marketing Director,
Rolco ΒΙΑΝΙΛ Α.Ε.

Χλόη Θεοδωρακοπούλου

Communications & Creative Manager, Kotsovolos

Γιώργος Καλαντζής

Creative & Managing Director,
rewize agency

Θανάσης Καμέας

CEO & Founder, Plushost

Δημήτρης Κανέλλης

Creative Technologist, Imperius

Σία Καρέτα

Group Account Director,
4 Wise Monkeys

Διονύσης Κατσίμπας

Digital Marketing Director, Sleed

Νάνσυ Κωστακοπούλου

Account Director, Coconut Athens

Άρτεμις Λαμπρινίδη

Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote

Γρηγόρης Μπάτης

Content & Product Director,
Liquid Media

Μίνα Μπιράκου

Content Director, 24Media

Στέλιος Νικολακάκης

Business Unit Director, Advengers

Πέτρος Ντόκος

Executive Creative Director, Reach

Νίκος Ξυδάς

Founder, Humble

Κωνσταντίνος Παζιούρος

Group Director, Digitas, Publicis Groupe

Ανδρέας Παναγάκης

Creative Director, SolidHavas

Βάλια Παπασπύρου

Director Global Demand Center, Unit4

Χρυσάνθη Παπασταφίδα

Creative Director, DOPE

Nίκος Παρχαρίδης

CEO, Vitamin

Σάντυ Πάσχου

Business Director,
Mindshare Worldwide 

Ευθύμιος Σαββάκης

Co-Founder & CEO QUENVO

Κατερίνα Σπηλιοπούλου

Social Media Strategist, BBDO

Δήμος Σταθάτος

Chief Content Officer, Digital Minds

Πίμη Φασούλα

Communications and Marketing Director, ALPHA TV

Γιάννης Φούντης

Head of Growth, Real Natures Food and Amaze S.A

Μαρία Χατζόγλου

Head of Content, DDB Athens

Έλενα Χουλιάρα

Managing Director, The Kompany

Tips Κριτικής Επιτροπής Content Marketing Awards 2024

“Οι περισσότερες συμμετοχές δίνουν έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι. Μην παραλείψετε να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα που έφερε η καμπάνια σας, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα metrics. Δείξτε μας πώς το content σας άγγιξε το κοινό σας και ενέπνευσε την αλλαγή.”

Bill Stathopoulos, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Co-founder & CEO, SalesCaptain
“Θέλω να δω δουλειές που κατάφεραν να αγγίξουν την κοινωνία και τον καταναλωτή και όχι απλά να κερδίσουν likes, αλλά να μοιραστούν και να σχολιαστούν από τον κόσμο.”

Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
“Κάθε συμμετοχή είναι η “ιστορία” σας, αφηγηθείτε την όσο πιο απλά και στοχευμένα γίνεται, χωρίς επαναλήψεις. Δημιουργήστε ένα storytelling για το πώς συνδέσατε strategic insights με τη δημιουργική σας ιδέα και φέρατε τα επιθυμητά αποτελέσματα.”

Σία Καρέτα, Group Account Director, 4 Wise Monkeys
“Περιεχόμενο με στρατηγική προσέγγιση. Περιεχόμενο aligned με το brand, relevant με το περιβάλλον, την εποχή και με ουσιαστική αξία για τον χρήστη. Κυρίως αναζητώ περιεχόμενο που έρχεται να απαντήσει σε μία πραγματική ανάγκη του κόσμου από την ενημέρωση και την εκπαίδευση μέχρι την ψυχαγωγία και την έμπνευση.”

Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
“Θα ήθελα να είναι ευδιάκριτο με απλά λόγια το γιατί έκαναν αυτό που έκαναν.Χωρίς εφυολογήματα, δύσκολες “μαρκετινιστικες” λέξεις και μπερδεμένες έννοιες. Ένα καθαρό γιατί.”

Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director, Advengers
“Δημιουργικότητα, έξυπνη χρήση social environment και data-driven thinking. Η απόλυτη συμμετοχή θα πρέπει να τα συνδυάζει όλα.”

Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director, DOPE
“Περιμένω να δω entries με real life examples για το πώς ξεπεράστηκαν διάφορες προκλήσεις όταν δουλευόταν η καμπάνια, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και πώς κατάφεραν πιο συγκεκριμένα και με ακρίβεια να φτάσουν στο content campaign που καταθέτουν για το βραβείο και τα αποτελέσματα που έφερε αυτή η καμπάνια.”

Σάντυ Πάσχου, Business Director, Mindshare Worldwide