Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Content Marketing Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Bill Stathopoulos

Jury President Content Marketing Awards 2024
Co-founder & CEO, SalesCaptain

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

asvestas

Νίκος Ασβεστάς

Managing Director, FLIPNEWMEDIA
vakalopoulou_

Χριστίνα Βακαλοπούλου

Digital Copywriter, The Newtons
veliadis

Τάσος Βελιάδης

Chief Strategist, Socialab
giakoumaki

Τάνια Γιακουμάκη

Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead
daska

Δανάη Δάσκα

Creative Director, Leoussis_a.
dellasoulas

Αλέξανδρος Ι. Δελλασούδας

Marketing Director,
Rolco ΒΙΑΝΙΛ Α.Ε.
theodorakopoulou

Χλόη Θεοδωρακοπούλου

Communications & Creative Manager, Kotsovolos
καλαντζης

Γιώργος Καλαντζής

Creative & Managing Director,
rewize agency
kameas

Θανάσης Καμέας

CEO & Founder, Plushost
kanellis

Δημήτρης Κανέλλης

Creative Technologist, Imperius
kareta

Σία Καρέτα

Group Account Director,
4 Wise Monkeys
katsibas_

Διονύσης Κατσίμπας

Digital Marketing Director, Sleed
kostakopoulou

Νάνσυ Κωστακοπούλου

Account Director, Coconut Athens
lamprinidi

Άρτεμις Λαμπρινίδη

Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
batis

Γρηγόρης Μπάτης

Content & Product Director,
Liquid Media
birakou

Μίνα Μπιράκου

Content Director, 24Media
nikolakakis_

Στέλιος Νικολακάκης

Business Unit Director, Advengers
dokos

Πέτρος Ντόκος

Executive Creative Director, Reach
ksidas

Νίκος Ξυδάς

Founder, Humble
patziouros

Κωνσταντίνος Παζιούρος

Group Director, Digitas, Publicis Groupe
panagakis_

Ανδρέας Παναγάκης

Creative Director, SolidHavas
papaspyrou

Βάλια Παπασπύρου

Director Global Demand Center, Unit4
papastafida

Χρυσάνθη Παπασταφίδα

Creative Director, DOPE
parxaridis

Nίκος Παρχαρίδης

CEO, Vitamin
paschou

Σάντυ Πάσχου

Business Director,
Mindshare Worldwide 
savvakis_

Ευθύμιος Σαββάκης

Co-Founder & CEO QUENVO
spiliopoulou_

Κατερίνα Σπηλιοπούλου

Social Media Strategist, BBDO
stathatos

Δήμος Σταθάτος

Chief Content Officer, Digital Minds
FASOULA

Πίμη Φασούλα

Communications and Marketing Director, ALPHA TV
φουντης_

Γιάννης Φούντης

Head of Growth, Real Natures Food and Amaze S.A
chatzoglou

Μαρία Χατζόγλου

Head of Content, DDB Athens
xouliara

Έλενα Χουλιάρα

Managing Director, The Kompany

Tips Κριτικής Επιτροπής Content Marketing Awards 2024

“Οι περισσότερες συμμετοχές δίνουν έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι. Μην παραλείψετε να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα που έφερε η καμπάνια σας, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα metrics. Δείξτε μας πώς το content σας άγγιξε το κοινό σας και ενέπνευσε την αλλαγή.”

Bill Stathopoulos, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Co-founder & CEO, SalesCaptain
“Θέλω να δω δουλειές που κατάφεραν να αγγίξουν την κοινωνία και τον καταναλωτή και όχι απλά να κερδίσουν likes, αλλά να μοιραστούν και να σχολιαστούν από τον κόσμο.”

Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
“Κάθε συμμετοχή είναι η “ιστορία” σας, αφηγηθείτε την όσο πιο απλά και στοχευμένα γίνεται, χωρίς επαναλήψεις. Δημιουργήστε ένα storytelling για το πώς συνδέσατε strategic insights με τη δημιουργική σας ιδέα και φέρατε τα επιθυμητά αποτελέσματα.”

Σία Καρέτα, Group Account Director, 4 Wise Monkeys
“Περιεχόμενο με στρατηγική προσέγγιση. Περιεχόμενο aligned με το brand, relevant με το περιβάλλον, την εποχή και με ουσιαστική αξία για τον χρήστη. Κυρίως αναζητώ περιεχόμενο που έρχεται να απαντήσει σε μία πραγματική ανάγκη του κόσμου από την ενημέρωση και την εκπαίδευση μέχρι την ψυχαγωγία και την έμπνευση.”

Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
“Θα ήθελα να είναι ευδιάκριτο με απλά λόγια το γιατί έκαναν αυτό που έκαναν.Χωρίς εφυολογήματα, δύσκολες “μαρκετινιστικες” λέξεις και μπερδεμένες έννοιες. Ένα καθαρό γιατί.”

Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director, Advengers
“Δημιουργικότητα, έξυπνη χρήση social environment και data-driven thinking. Η απόλυτη συμμετοχή θα πρέπει να τα συνδυάζει όλα.”

Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director, DOPE
“Περιμένω να δω entries με real life examples για το πώς ξεπεράστηκαν διάφορες προκλήσεις όταν δουλευόταν η καμπάνια, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και πώς κατάφεραν πιο συγκεκριμένα και με ακρίβεια να φτάσουν στο content campaign που καταθέτουν για το βραβείο και τα αποτελέσματα που έφερε αυτή η καμπάνια.”

Σάντυ Πάσχου, Business Director, Mindshare Worldwide