«Ψυχοκόρες»: Πως έγινε το απόλυτο τηλεοπτικό trend της χρονιάς πριν καν προβληθεί στην ελεύθερη τηλεόραση μέσα από 2.759 δημοσιεύματα & 137 συνεντεύξεις μέσα σε 6 μήνες!
THE KOMPANY: Εταιρεία Στρατηγικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
Η THE KOMPANY ανέπτυξε για τις «Ψυχοκόρες» Μulti-Channel Content Strategy, αξιοποιώντας διαφορετικά εργαλεία επικοινωνίας με συγκεκριμένο προγραμματισμό και χρονισμό, χτίζοντας σταθερά και αποτελεσματικά την εξωστρέφεια της σειράς. Με περισσότερα από 2.759 δημοσιεύματα, 137 συνεντεύξεις (σε 6 μήνες),& μηδενικό Media spending, έγινε τηλεοπτικό trend της χρονιάς πριν ακόμη προβληθεί στον ΑΝΤ1.